فیلم| اینجا لاس وگاس نیست؛ برهنگی و هنجارشکنی بچه پولدارهای تهران در مهمانی مختلط
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از برهنگی و هنجارشکنی بچه پولدارهای تهران در مهمانی مختلط بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، در پی فراخوان مجازی برای برگزاری یک پارتی مختلط، تعدادی از طرفداران شعار «زن زندگی آزادی» با پوشش های زننده و مصرف مواد روان گردان حرکات غیرطبیعی از خود بروز می دهند.
فیلم اینجا لاس وگاس نیست؛ برهنگی و هنجارشکنی بچه پولدارهای تهران در مهمانی مختلط که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم دختران برهنه در پارتی مختلط بچه پولدارها
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
این نسل خروجی حکومت منافق و ضد مردمی شماست
من به شدت با بی حجابی مخالفم اما از اینکه می بینم قلب شما دزدان، دروغگویان و جنایتکاران رو می سوزونه و به درد میاره خیلی خوشحالم و می دونم که هیچ کاری ازتون بر نمیاد مگر اینکه با جعل حدیث و تفاسیر من در آوردی با اینم کنار بیایید شماها با این اقتصاد مفلوج ثابت کردید لیاقت حکومت و رحم بر مردم رو ندارید. اونی که باید جراحی اقتصادی بشه شما ظالمان هستید نه مردم چون شماها خراب کردید تاوانو باید پس بدید و به والله یقینا خواهید داد.
من به شدت با بی حجابی مخالفم اما از اینکه می بینم قلب شما دزدان، دروغگویان و جنایتکاران رو می سوزونه و به درد میاره خیلی خوشحالم و می دونم که هیچ کاری ازتون بر نمیاد مگر اینکه با جعل حدیث و تفاسیر من در آوردی با اینم کنار بیایید شماها با این اقتصاد مفلوج ثابت کردید لیاقت حکومت و رحم بر مردم رو ندارید. اونی که باید جراحی اقتصادی بشه شما ظالمان هستید نه مردم چون شماها خراب کردید تاوانو باید پس بدید و به والله یقینا خواهید داد.
ناشناس

۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
واقعا چطوری این برعندازای فاحشه بی غیرت زن دختر خواهر مادراشون جلوی مردای دیگه لخت میکنن اجازه میدن باهاشون براشون برقصن
علی

۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
خاک برسر امثال شما بدبخت های غرب زده بیجنبه تازه ب دوران رسیده ک عقده لخت شدن دارید بیسواد های مفت خور
ننه بابای درست حسابی ندارین ک
ننه بابای درست حسابی ندارین ک
تهرانی

۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
قبل توجه اونهایی که فساد رو فقط به فقر ربط میدن...فساد تو شمال شهر همیشه بیشتر از جنوب شهر بوده
عباس

۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
وعده بهشت و مقام انسانیت همین بود؟!
صد رحمت زمان شاه مردم هم بیشتر اعتقادی بودند هم اخلاقی
صد رحمت زمان شاه مردم هم بیشتر اعتقادی بودند هم اخلاقی
ناشناس

۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
آره دیلی جون بچه پولدار های تهرانی دارن آزاد زندگی می کنند ، از پسر شمخانی چه خبر که روزی یک میلیارد در آمد داره؟! اونم یه جوونک ۲۷ ساله! می دونید چی رو در دست داره؟ صنعت نفت! پول نفت بالاکش ها، اینقدر نفت فروختیم و پول داریم که بتونیم یه جدول درست و حسابی برای خیابان ها بذاریم مگه نه؟ یا لااقل موقع تازه سازی آسفالت ها اون هارو شخم نزنیم ! این مالیاتی که میگیرید جداََ جون من کجا میره آخه خداییش اینقدر دست انداز است تو خیابون، پول مالیات میگیرید اما زحمت رنگ زدن دست انداز رو به خودتون نمی دید بی شرف ها!!! یهو کله مون می خوره تو سقف خدا لعنت تون کنه نچسب های دزد، اینجا سر مردم رو به حجاب گرم می کنید پشت صحنه جشن مختلط هم می گیرید واس بچه هاتون? ای کلک ها شیوه تون چیه ?
نیما

۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
خدا بیامرزه جلال آل احمد وکتاب خوبش فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی،،،، افرادیکه ادعای طرفداری از کوروش وداریوششون گوش فلک را کر کرده ولی شیفته و غلام حلقه به گوش غرب شدن گویا فراموش کردن ایران از قدیم الایام با غرب و یونان و روم باستان درجنگ و ستیز بودن و اکثرمواقع فرهنگ و تمدن ایران و شرقی برنده بوده،، اینها زمان داریوش بودن بهش میگفتن ای بابا یونان قوی هست بایک شمشير شکستمون میدن و کی حوصله داره باکشتی چندماه سفرکنه تا برسن اونجا باهاشون بجنگیم،،، این تفکراونموقع بود الان از ایران نه تمدنی واسه افتخار بود نه کشوری
ناشناس

۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
اینا فرزندان پروش یافته حکومت جمهوری اسلامی اند
اونایی خم که رفتن و جنگیدن و جونشونو واسه این خاک دادن هم بزرک شده حکومت پهلوی
اونایی خم که رفتن و جنگیدن و جونشونو واسه این خاک دادن هم بزرک شده حکومت پهلوی
مهدی

۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
ویدئو واضح نبود فک کنم هدف جذب مخاطب بود توسط مدیر سایت. ولی کلا من با شادی مردم مخالف نیستم
مهدی

۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
در لاس وگاس اگر از این کثافتکاری ها هست در عوض رانت اختلاس و کثافتکاریهای دیگر وجود ندارد و مورد بی بند وباری به دیگران ضرر نمی زند
حسین

۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
چطور بچه های مسئولین میرن خارج واسه تحصیل و سر وبدن لختی خارجی رو میبینن به گناه نمیفتن اونوقت اینجا همه چی سانسور و فیلتر میشه مگه ایران دانشگاه نداره که میرن خارج درس بخونن کشورای اروپایی بدون هیچ منابعی با پول مالیات کشورشونو اباد کردن اونوقت ایران با این همه پول نفت و منابع شهرای مرزیش باید با خشکی و گرد و خاک یکی باشه یه ذره دغدغه این چیزا رو داشته باشین بجای کنکاش تو زندگی دیگران اینا هر کاری کردن تو ملک شخصی خودشونه به کسی ربط نداره
ناشناس

۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
قدیمی ها میگفتند پول داشته باش، رو سبیل شاه ناقاره بزن.
چند سال پیش برای کاری بالا شهر رفته بودم و شب یلدا هم بود رفتم لابی تا با مدیریت صحبت کنم دیدم چه بزن برقصی دارند و جشن یلداشون بود.
یعنی نیروی انتظامی نمیدونست اونجا چه خبره؟
نیروی انتظامی رو خریده بودند.
تمام فاحشه خونه ها یک مامور رابط دارند که چند وقت یک بار میره حق و حساب رو جمع کنه.
مواد مخدر هم همین وضعیت رو داره.
وقتی میگن فساد سیستماتیک یعنی از سرباز رشوه میگیره تا قاضی.
چند سال پیش برای کاری بالا شهر رفته بودم و شب یلدا هم بود رفتم لابی تا با مدیریت صحبت کنم دیدم چه بزن برقصی دارند و جشن یلداشون بود.
یعنی نیروی انتظامی نمیدونست اونجا چه خبره؟
نیروی انتظامی رو خریده بودند.
تمام فاحشه خونه ها یک مامور رابط دارند که چند وقت یک بار میره حق و حساب رو جمع کنه.
مواد مخدر هم همین وضعیت رو داره.
وقتی میگن فساد سیستماتیک یعنی از سرباز رشوه میگیره تا قاضی.
محمد

۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اولا که اینطور که شما فیلم رو درست کردین چیزی معلوم نیست دوما بتوچه دوست دارن تفریح کنن حسودیتون میشه!!!؟
پارسا

۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
دیلی جان چه فایده اینا رو میزاری. هر بار هم بترش و میزاری. واکنش مسئولان عززززیز رو هم بزار. اینجوری پیش بره ماه دیگه لخت مادر زادن که
چند روز پیش سمت جنوب تهران رفتم برای اولین بار سمت افسریه. زنان و دختران لات و معتاد یقه باز کرده بودن سینه هاشون و بیرون داده بودن و سرشون که لخت بود. بعد مثل اراذل اوباش حرف میزدن و سعی میکردن با زنان محجبه درگیر شن. چه وضعشه؟
اونا از پولدارا یادگرفتن لخت شن
پولدارایی که حق دیگران و خوردن. این وسط باحجاب چه تقصیری دارن. بابا بعضی باصطلاح ایرانیا خیییلی چیزی...در عرض چند ماه لخت شدن.
چند روز پیش سمت جنوب تهران رفتم برای اولین بار سمت افسریه. زنان و دختران لات و معتاد یقه باز کرده بودن سینه هاشون و بیرون داده بودن و سرشون که لخت بود. بعد مثل اراذل اوباش حرف میزدن و سعی میکردن با زنان محجبه درگیر شن. چه وضعشه؟
اونا از پولدارا یادگرفتن لخت شن
پولدارایی که حق دیگران و خوردن. این وسط باحجاب چه تقصیری دارن. بابا بعضی باصطلاح ایرانیا خیییلی چیزی...در عرض چند ماه لخت شدن.
ناشناس

۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اگر برهنگی نشانه تمدن و پیشرفت بود اونوقت حیوانات از ما متمدن تر هستند.
خود این جرثومه فساد در پارتی به اصطلاح خودشان ، مدیون جوانان این مملکت هستند که یک وجب از خاک را به دشمن بعثی و استکبار ندادند .
اونا بابرهنگی خود معبری ساختند برای عبور لشگر تا ناموس در امان بماند،اگرقدرت دست من باشد به اشد مجازات می رسانم تاعبرتی واسه بچه ززآ باشد.
خود این جرثومه فساد در پارتی به اصطلاح خودشان ، مدیون جوانان این مملکت هستند که یک وجب از خاک را به دشمن بعثی و استکبار ندادند .
اونا بابرهنگی خود معبری ساختند برای عبور لشگر تا ناموس در امان بماند،اگرقدرت دست من باشد به اشد مجازات می رسانم تاعبرتی واسه بچه ززآ باشد.
مسعود

۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
داداش چی میزنی بگو تا منم استفاده کنم اینجوری فاز هر چی هر کی بگیرم.پیام شما چه ربطی به این کلیپ داره
مسعود

۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
چرا همه چی رو میچسبونید به جنبش زن زندگی آزادی.این آزادی که تو تفکر شماست الان هم وجود داره اما واسه ***ها.
امیر

۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
شما آمار گرفتی؟ طبق کدوم بررسی آماری نظر میدی تعریفت از فساد چیه مبایل قاپی مواد فروشی دزدی خودرو و لوازمش به نظرت فساد به حساب میاد تو کوچه پس کوچه های مولوی جرات داری با گوشی آیفون ساعت ۹ شب به بعد صحبت کنی قدم بزنی این کار رو بکن دیدگاهت نسبت به فساد تغییر میکنه اکثر خدمات دهنده های جنسی از پائین شهر میان بالا شهر کسی که دستش به دهنش برسه به خاطر دوزار هر شب پیش یکی نمیخوابه
حسن

۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
آره جون عمه ات پرورش یافته های جمهوری اسلامی اون بچه هایی هستن که ۵ یا ۶ سال پیش رفتن جلوی داعش ایستادن که امسال تو الان سرکوف بزنید اگه اون جوان ها نبودن سر امسال تو روی سه نتون بود اونا که همشون متولدین بعد انقلاب حتی بعد جنگ بودن ،امسال آرمان علی وردی ها امسال حاجی ها امسال روح الله عجمیان پرورش یافته های جمهوری اسلامی هستن که امیت وافتخار ایران مدیون اوناست راه خوبی رو انتخاب نکردی برای تخریب جمهوری اسلامی ایران
حسن

۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
دروغ گفتن که کنتور نمیندازه وقتی آدم زر میزنه یه مدرک هم میاره فردای قیامت چطوری میخواهی ثابت کنی جلوی خدا هم این اندازه میتونی با جرات بگی شک نکنید ،اگه فرزند مسولین نبودن چطوری از اذهان عمومی کلی آدم که این مطلب تو رو خوندن و بالاخره شده یه درصد ذهنشون خراب شد حلالیت بگیری جواب خدا رو چی میخواهی بدی
حسن

۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
نسل حکومت ما امثال شهید حجی ها هستن همین جوان های مدافع حرم یا مدافع امیت هستن که بهشون افتخار میکنیم ،که نفس کشیدن تک تک ایرانی ها مدیون رشادت های اونا هست وگرنه همون شش سال پیش سر امسال تو روی سینه ات بود زن وبچه ات اسیر داشت دست دداعشی دست بدست میشد برو احوالات عراق وسوریه رو ببین چه بلایی سر اونا اوردن
مهدی

۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
یه جوابی بهت داد که نون و آیت تا هفت نسلت تامین شد ?
بعد با این حرفا دقیقا نشون دادی مشکلت بی حجابی نیست. مشکلت سوختنت از پولداری اوتاس
بعد با این حرفا دقیقا نشون دادی مشکلت بی حجابی نیست. مشکلت سوختنت از پولداری اوتاس
مهدی

۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
یعنی میخای بگی کتابخوانی ؟؟ اگه تو اندازه بال مگس مطالعه داشتی می فهمیدی 45ساله حلقه بگوش غرب کیه . سرت رو کردی زیر برف فقط دو گروه رو متهم می کنین .یکی دشمن و یکی مردم خسته از ظلم را
خودتون رو هم بهترین می پندارید
خودتون رو هم بهترین می پندارید
سعید

۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
عجب بهانه ای . خخ. چه بابا مسلمان باشه چه کافر و چه پادشاهت غرب زده باشه چه نه هر کس راهش رو خودش انتخاب میکنه. ضمنا از مدافعان حرم و سایر شهدای این زمونه چیزی نگفتی.
ناشناس

۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
الان اونایی که باتحریک شبکه های ماهواره ای اغتشاش راه انداختن فهمیدن که هدف شعار زن زندگی آزادی یعنی این.هرزه گی بردگی جنسی بی بندوباری جامعه وجوانانی که به این راه کشیده بشن غیرتی تووجودشون نمیمونه که درموقع حساس وتهدید علیه مملکت ازمملکت دفاع کنن براشون مهم نیست که کشور بدست دشمن اشغال بشه
سعید

۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
بعد اگر بهشون چیزی بگی میگن اقتصاد رو درست کنید.جالبه از همین اقتصاد پولدار شدن. طلا ، ماشین، زمین، دلار و .. خریدن و فروختن. میگن دزدا رو بگیرید در حالی که از جیب مردم پول درمیارن.
ناشناس

۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
انشاءالله که روزی این کشور به جایی برسد که همه با صلح و آرامش باهر اعتقادی در کنار هم زندگی کنندوکشوررابسازندو آباد کنند،،
ناشناس

۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
نیروهای انتظامی هم که لبه مرز جونشو میدن هم پرورش یافته همین جمهوری اسلامی هستن
مجید

۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
این جور اتفاقات به نظر من چیزایی هست که باید اتفاق بیفته و عادی هستش چون ۳۵ سال پیش اونایی که سری تو قرآن داشتن میگفتن از نشانه های ظهور حضرت مهدی ع
مردم کرور کرور ازدین خارج میشن
مردها لباس زنانه ورفتارهای زنانه زنها هم همینطور لباس مردانه ورفتارهای مردانه
هوا خیلی گرم میشه
جنگ از سوریه ویمن شروع میشه
بیماری سل ووبا زیاد میشه
جرم وجنایت زیاد میشه
زنا وربا و فحشا زیاد میشه
مردم حلال خدا رو حرام وحرام خدا رو حلال
مرگ ومیر زیاد میشه(کرونا)
سیل وآتش سوزی وزلزله زیاد میشه
بخورید ازمال حرام ودزدی و حق وحقوق ومرم تا ببینیم چه میشود
بلاخره روزی همه باید جواب پس بدیم
مردم کرور کرور ازدین خارج میشن
مردها لباس زنانه ورفتارهای زنانه زنها هم همینطور لباس مردانه ورفتارهای مردانه
هوا خیلی گرم میشه
جنگ از سوریه ویمن شروع میشه
بیماری سل ووبا زیاد میشه
جرم وجنایت زیاد میشه
زنا وربا و فحشا زیاد میشه
مردم حلال خدا رو حرام وحرام خدا رو حلال
مرگ ومیر زیاد میشه(کرونا)
سیل وآتش سوزی وزلزله زیاد میشه
بخورید ازمال حرام ودزدی و حق وحقوق ومرم تا ببینیم چه میشود
بلاخره روزی همه باید جواب پس بدیم
ناشناس

۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
شهدا تربیت شده مکتب امام بودن نه پهلوی. شاه ملعون با ایجاد کاباره و میکده تنها هدفش فساد و فحشا بود.
اینا جوانانی هستن که تحت تأثیر تهاجم فرهنگی به فنا رفتن. اصل نظام هیچ انگیزه ای برای ترویج فحشا نداره.
عبارت "غروب اسلام در آندلس" رو گوگل کن. کلیپ سه دقیقه و چهل ثانیه رو ببین تا متوجه بشی دشمن چه آشی برامون پخته
اینا جوانانی هستن که تحت تأثیر تهاجم فرهنگی به فنا رفتن. اصل نظام هیچ انگیزه ای برای ترویج فحشا نداره.
عبارت "غروب اسلام در آندلس" رو گوگل کن. کلیپ سه دقیقه و چهل ثانیه رو ببین تا متوجه بشی دشمن چه آشی برامون پخته
ناشناس

۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
زمان شاه که مردم تو صف مشروب فروشی و کاباره بودن. از کدوم اخلاق و اعتقاد حرف میزنی ؟؟!!!!!
رضا

۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
رو پیشونی شون ننوشته که طرفدارای زن زندگی آزادی هستن..بیشتر بهشون میاد بچه های مسئولین باشن که پول یامفت دستشونه..
والا من چندروز پیش با یه دختر بسیجی دوست شدم.. وقتی میاد خونه پیشم سر و وضعش از اینا بدتره.
والا من چندروز پیش با یه دختر بسیجی دوست شدم.. وقتی میاد خونه پیشم سر و وضعش از اینا بدتره.
ناشناس

۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
این نسل خروجی تلگرام، اینستا، ماهواره و ... می باشد و به شدت غربزده شدن.
خدا آخر و عاقبت همه مارا ختم به خیر کنه
خدا آخر و عاقبت همه مارا ختم به خیر کنه
ناشناس

۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
"غروب اسلام در آندلس" رو سرچ کنید. کلیپ سه دقیقه و چهل ثانیه رو ببینید تا قبل از اینکه کل جامعه به فنا بره مردم مطلع بشن
مجید

۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
ای کاش میشد دولت برای امتحان وتفریح وقدرشناسی اجازه میداد داعش یه چند روزی مهمان خانه هایتان شود شما که الحمدلله از قبل زمینشو با بیحجابی فراهم کردید
ببینم کی تو سوراخ موش قایم میشه
میدانم که وجدان وشرف نداری ولی خوب نگاه کن ببین شهدای مدافع حرم یا شهدای امنیت از نسل حلال خورها هستند یا از نسل حرامیان بی حجاب وبی حیا خانواده های خودتون رو در نظر بگیر خانواده های شهدارو هم همینطور
اینو برا همه میگم
توی این دنیای باعظمت که خدا خلق کرده کلا دوتا راه بیشتر نداریم یکی راه حق یکی باطل
ببین راه حق کدومه اونو انتخاب کن
بیخودی سر خودت رو کلاه نزار وقت مارو هم بیشتر ازاین نگیر
ببینم کی تو سوراخ موش قایم میشه
میدانم که وجدان وشرف نداری ولی خوب نگاه کن ببین شهدای مدافع حرم یا شهدای امنیت از نسل حلال خورها هستند یا از نسل حرامیان بی حجاب وبی حیا خانواده های خودتون رو در نظر بگیر خانواده های شهدارو هم همینطور
اینو برا همه میگم
توی این دنیای باعظمت که خدا خلق کرده کلا دوتا راه بیشتر نداریم یکی راه حق یکی باطل
ببین راه حق کدومه اونو انتخاب کن
بیخودی سر خودت رو کلاه نزار وقت مارو هم بیشتر ازاین نگیر
ناشناس

۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
درسته پس اگر اینها را گرفتند زندان کردند هیچی نگید چون مال جمهوری اسلامی هستند خخخخخ
ناشناس

۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
میگه زنم دخترم با مرد دیگری است اشکالی نداره خودم هم با دختر و زن دیگری میرم مثل زمان شاه که پارتی شرت داشتند خاک تو سر بی غیرتتنان کند
ناشناس

۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
قوه قضائیه این بچه های مسول رابکن زندان و هر ننه غربی هم چی گفت اون را هم بکن زندان
ناشناس

۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
دروغه مالیات کاری به آسفالت نداره .اگر پسر شمخانی روزی یک میلیارد گیرش میاد پسر پولدارهای حرام خوار ساعتی یک میلیارد گیرشون میاد
ناشناس

۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
در زمان قدیم زمان کنیز لخت و برهنه بودند تا صاحبان آنها از آنها استفاده کنند حالا هم زنان و دختران لخت میشن چون باید یک نفر از آنها استفاده جنسی کند
گلی

۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اونایی که شاه را بیرون کردند واز جونشون برای وطن ودین گذشتند پرورش یافته امام بودند سربازان امام بودند که امام سال ۴۲ گفته بودند سربازان من در گهواره ها هستند اینا پرورش یافته پدرومادرایی هستند که وقتشونو پای ماهواره واینترنشنال گذاشتند
ناشناس

۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
ای *** تو حکومت پهلوی البته خود پهلوی فاسد بود خواهرش که به هیچ کس نه نمیگفت خودشم هرشب با یک زن بود و زنش هر شب با یک مردی بود ربع پهلویم که معلوم نیست از کدام مردی است
بهادر

۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اینها فقرایی هستن که برای سیرنگهداشتن شکم و خرید لباس و مایحتاجشون این کارهارو میکنن. وگرنه کجا یه پولدار به خودش اجازه میده روزی چندین نفر سر و تنشو ببینن و توی مهمونی ها لمسش کنن. اینا زاغه نشین ها و حلبی نشینهای اطراف شهرها هستن که بزرگ شدن و عقده هاشونو نشون میدن
ناشناس

۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
وقتی درجامعه ای عدالت اجتماعی واقتصادی نباشد و رانت و..... حکمفرماباشد...
غیر این نمیشود
غیر این نمیشود
بهنام

۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
من که چیزی ندیدم ولی دارندگی و برازندگی نوش جونشون.دست راستشون رو سر ما
محسن

۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
فقط شما که کل مشکلتون حجابه چشپتونم فقط همینو میبینه مبادا که نونتون قطع نشه
محمد

۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
این بچه پولدارا بچه های همون نسلی هستن که از پهلوی بودن و زمان جنگ ترسیدن و یا فرار کردن یا تو خونه ها شون قایم شدن پس حرف مفت نزن
ناشناس

۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
متاسفانه یکسری آقا زاده با پول بیت المال دارن آبروی اسلام و انقلاب رو می برن و هیچکس هم قدرت نداره جلوشون رو بگیره چون تو همه جا نفوذ دارن
محمد

۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
خر خودش رو انداخت داخل چاه تا به صاحبش ضرر بزنه ولی نمیدونست دست و پای خودش میشکنه?
ناشناس

۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اینا مردم نیستن بچه های مسئولین که با خوردن پول مردم دارن عشق حال میکنن من بشدت با برهنگی مخالفم
این اسمش بی حجابی نیس برهنه گیه بجای اینکه تو خیابون با کسایی که پوششون مناسبه و فقط روسری ندارن برخورد کنید برین جلوی اینارو بگیرین جلوی دزدی و چپاول حق مردم مظلوم رو بگیرین.
یا اینکه اینا چون از خودتون باهاشون کاری ندارین ولی راحت به مردم گیر میدین.
این اسمش بی حجابی نیس برهنه گیه بجای اینکه تو خیابون با کسایی که پوششون مناسبه و فقط روسری ندارن برخورد کنید برین جلوی اینارو بگیرین جلوی دزدی و چپاول حق مردم مظلوم رو بگیرین.
یا اینکه اینا چون از خودتون باهاشون کاری ندارین ولی راحت به مردم گیر میدین.
امیر کربلایی حسین

۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
انشالله زیاد دور نیست.
بله مسئولین بی کفایت در سالهای گذشته که باید برای مردم دشمن شناسی و فشارهای دشمن در آینده و ژئو پولتیک ایران کجاست رو توضیح میدادند تا مردم با کینه و خشم همه رو دزد خطاب نکنن
بله مسئولین بی کفایت در سالهای گذشته که باید برای مردم دشمن شناسی و فشارهای دشمن در آینده و ژئو پولتیک ایران کجاست رو توضیح میدادند تا مردم با کینه و خشم همه رو دزد خطاب نکنن
ناشناس

۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
مجید بی بخار.
امثال شما با داعش نجنگیدید بلکه با مخالفان بشار اسد روبرو بودید.
کردها و نیروهای آمریکایی تونستند نابودش کنند.
داعش حداقل سنگ قبرها را خرد نمیکرد و دروغی بنام کشته سازی نگفت.
امثال شما با داعش نجنگیدید بلکه با مخالفان بشار اسد روبرو بودید.
کردها و نیروهای آمریکایی تونستند نابودش کنند.
داعش حداقل سنگ قبرها را خرد نمیکرد و دروغی بنام کشته سازی نگفت.
ناشناس

۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
آره خودشون رو باز کنن تا شما بی غیرت ها فقط نگاشون کنین واقعا خجالت بکش آنست رو بزاری مرد ?
امیر

۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
بابا های اینا به ملت می گن بی حجابی چیز بدیه ولی بچه هاشون هم هیچ فرقی با بقیه ندارند!
ادعا می کنند حکومت ما اسلامیه ولی خودشان کلی اختلاس و دزدی و فساد می کنند و در زندان هاشون به زنان تجاوز جنسی می کنند در حالی که چنین چیزی در اسلام به شدت منع شده. به خدا کشور های سکولار اروپایی آمریکایی اصلا به اندازه این ها فساد و اختلاس نمی کنند که هیچی حتی در رتبه های بالای کمترین فساد هم هستند.
ادعا می کنند حکومت ما اسلامیه ولی خودشان کلی اختلاس و دزدی و فساد می کنند و در زندان هاشون به زنان تجاوز جنسی می کنند در حالی که چنین چیزی در اسلام به شدت منع شده. به خدا کشور های سکولار اروپایی آمریکایی اصلا به اندازه این ها فساد و اختلاس نمی کنند که هیچی حتی در رتبه های بالای کمترین فساد هم هستند.
مسعود

۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
خوب کاری کردن .شما احمق ها بیخود میکنید به مردم گیر میدید
به زور که نمیشه همه رو بهشتی کرد ....
به زور که نمیشه همه رو بهشتی کرد ....
ناشناس

۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اون قضیه آندلس رو من جریانش رو خوندم که تو سرزمین آندلس(در جنوب اسپانیای امروزی) به زیر اشغال اعراب مسلمان درآمد و مردمش مسلمان شدند ولی در گذر زمان تبلیغات و تجارت های کشور های اروپایی باعث شد که از اسلام فاصله بگیرند. آخر سر هم کشور های شمالی به این کشور حمله کردند و مردمشون رو به زور شمشیر مسلمان کردند. دوست ناشناس! اولا بودن شراب و مشروب و یا آموزه های دین دیگری ربطی به قدرت نظامی نداره چون همون حکومت هایی که به آندلس حمله کردند هم بیشتر از خود آندلسی ها شراب می خوردند(چون مسیحی بودند)! ثانیاً من بنده اصلاً عنوان تهاجم فرهنگی را قبول ندارم. از دیدگاه من تهاجم فرهنگی اتهامی است که فاشیست ها و راست گرایان تندرویی مثل تو به تبلیغ فرهنگی دادند که یا خودشان از آن به شدت بدشان می آید و یا فرهنگشان نزد بقیه خریدار ندارد. اگر شما ها تبلیغ فرهنگ رو تهاجم فرهنگی می دانید پس شما ها هم نباید اسلام رو تو کشور های دیگه تبلیغ کنید.
تبلیغ فرهنگ مثل تبلیغ کالا هیچ اشکالی ندارد. اونی که از اون کالا خوشش میاد می تونه بره اون کالا رو بخره و اونی که خوشش نمیاد نخره.ثالثاً اگر شما می خواین اسلام رو حفظ کنید اینجوری نمیشه!با گشت ارشاد نمیشه!با شلاق نمیشه! حتی بدتر بقیه هم از آن دین گریزان می شند. پس فکر می کنید چرا این همه فیلترینگ و گشت ارشاد و ممنوعیت به جایی نرسید؟ این کار حفظ ارزش نیست که کراوات رو ممنوع کنید،اندی و ابی و هایده و رقصیدن و.... رو ممنوع کنید.این کار حفظ ارزش نیست. این کار زورگوییه. اصلا شما ها که انقدر ادعای حفظ فرهنگ دارید پس چرا جمهوری آوردید سر کار؟حکومت جمهوری مگر زادگاهش غرب نیست؟ اصلا چرا تحصیل دختران رو آزاد کردید؟ مگر زمان قاجاریه تحصیل دختران نزد جامعه ناپسند نبود؟ اگر می خواین فرهنگ و ارزش را حفظ کنید،بروید مثل کشور های اروپایی معماری و نمای ساختمان های شهر رو مطابق خودتون بسازید تا هم زیبایی به شهر بدهید و هم کلی توریست خارجی جذب کنید.
تبلیغ فرهنگ مثل تبلیغ کالا هیچ اشکالی ندارد. اونی که از اون کالا خوشش میاد می تونه بره اون کالا رو بخره و اونی که خوشش نمیاد نخره.ثالثاً اگر شما می خواین اسلام رو حفظ کنید اینجوری نمیشه!با گشت ارشاد نمیشه!با شلاق نمیشه! حتی بدتر بقیه هم از آن دین گریزان می شند. پس فکر می کنید چرا این همه فیلترینگ و گشت ارشاد و ممنوعیت به جایی نرسید؟ این کار حفظ ارزش نیست که کراوات رو ممنوع کنید،اندی و ابی و هایده و رقصیدن و.... رو ممنوع کنید.این کار حفظ ارزش نیست. این کار زورگوییه. اصلا شما ها که انقدر ادعای حفظ فرهنگ دارید پس چرا جمهوری آوردید سر کار؟حکومت جمهوری مگر زادگاهش غرب نیست؟ اصلا چرا تحصیل دختران رو آزاد کردید؟ مگر زمان قاجاریه تحصیل دختران نزد جامعه ناپسند نبود؟ اگر می خواین فرهنگ و ارزش را حفظ کنید،بروید مثل کشور های اروپایی معماری و نمای ساختمان های شهر رو مطابق خودتون بسازید تا هم زیبایی به شهر بدهید و هم کلی توریست خارجی جذب کنید.
حسین

۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اینم ضد انقلاب که میگند مشکل اقتصادی داریم خخخخ اینم وضع حجاب این کفار مرتد
شاهین

۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
کسی که ناموس داشته باشه دنبال ناموس مردم نمیره به دخترهای بسیجی این انگها نمیچسبه مطمئن باش که اون دختر بسیجی نیس سلیته هست
ناشناس

۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
حالا باید بگی پدران اینها چطور به بدنه نظام چسبیدند، سر سفره بیت المال نشستند غارت کردند و بچه هایشان با اموال غارتی ملت اینجوری صفا می کنند اینو که باید قبول داشته باشی خودی ها و بستگانشان قادر به انباشت ثروت های رانتی هستند
ناشناس

۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اگر خواهر یا مادر خودتم جز اینها بود چه میگفتی بازم میگفتی اشکال نداره
علی

۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
چقدر منطقی گفتی اصلا تو خدای منطق اتفاقا داری برعکس میگی زاغه نشین مسلمان اصیل هستن و دانشگاه رفته و پولدار و با سواد ها مسلمون نیستن
ناشناس

۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
توروخدا از کنار در بهشت بیا کنار بزار ماهم بریم تو?????
اگه قانون باشه و هردلیلی نباشه هر بی سر و پایی جرعت نظر دهی نمیکنه
اگه میخوای راحت باشی برو اونور که هم اقتصادش خوبه کار هست اینا چرا موندی پس
اگه قانون باشه و هردلیلی نباشه هر بی سر و پایی جرعت نظر دهی نمیکنه
اگه میخوای راحت باشی برو اونور که هم اقتصادش خوبه کار هست اینا چرا موندی پس
خانم آرامش

۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
پس دختر ها رو میاری خونه دیدید گفتم اکثر مرد های ثروتمند چون پول دارندبعضی زن ها که وضعیت مالیه خوبی ندارند اسیرشون میشن و ازشون توسط این مرد ها سوء استفاده میشه از این مرد ها در جامعه فاصله بگیرید.
رضا

۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
نه..اتفاقا مطمئنم بسیجیه.. چون وقتی از پایگاه بسیج میاد بیرون همون نزدیکیها با هم قرار میزتریم میرم دنبالش..
امیر

۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
این بچهها هیچ تقصیری ندارند مقصر مسئولین کشور هستند با این برنامههای اقتصادی نود درصد مردم لقمه حرام به خونه میبرند و نتیجه آن همین مهمانیهای مختلت و هنجار شکن هستش حالا؟ که چیزی نیست بدتر از این در راه است طرف وکیل است اول به موکل خود که یک زن جوان است پیشنهاد ارتباط نا مشروع میدهد طرف کارشناس است همین کار را میکند طرف قاضی دادگاه است همین کار را میکند تمام این بچهها تاوان بزرگترها را میدهند خودشان هیچ تقصیری ندارند
ناشناس

۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
مرگبرهرکسی که به هراسمی نشر فسادمی کنه وعامل برهنگی ولخت شدن زنان شده چه باحرف چه باعمل. لعنت برافراددروغگویی که دم ازاسلام می زنن بعد با ترویج غربزدگی وغربگرایی با عث این خانه خرابیها شده ان؟؟!! آخه این دختران واقعا می تونن بعدا مادرفرزندان این مملکت باشن درحالی که هرزه گی جزء رگوخونشون شده!! توفسادولجن دست وپا می زنن!! یااین مردان می تونن پدرباشن وفرزندان سالمی راحمایت وهدایت کنن؟!! وای برما برای چندسال دیگه ازاسلام چیزی نمی مونه. شایدآخرالزمان شده وما درک نکردیم
محمد

۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
ناشناش فحاش.
من طرفدار دموکراسی هستم ولی شما که اون موقع نبودی مگر پهلوی ها چه بلایی سرت آوردند که هنوز درد میکشی و نمیتونی بشینی؟
من طرفدار دموکراسی هستم ولی شما که اون موقع نبودی مگر پهلوی ها چه بلایی سرت آوردند که هنوز درد میکشی و نمیتونی بشینی؟
کیوان

۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
امیر ! خدا به کمرت بزنه که ندانسته نظر میدهی!؟ آدم متوهم،! همین الآن برو توی اینترنت ببین بیشترین دزدی و سرقت، بیشترین اختلاس، بیشترین قتل و ادم کشی، بیشترین آزار و تجاوز جنسی به زنان و کودکان، بیشترین خودکشی، بیشترین کودک آزاری ، بیشترین نژادپرستی، بیشترین آزار و شکنجه و تجاوز در زندان ها، بیشترین ناامیدی در زندگی ، بیشترین فرزندان نامشروع ... مال کدوم کشورهاست!؟ مرد باش و یکبار در زندگیت حقایق را بفهم و بعد بیا در این درگاه نظر بده.
خانم آرامش

۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
حرفات باورم نمیشه خدا شفات بده از ویژگی های مرد های پولدار و بیکار
اینه که دروغ زیاد میگن
اینه که دروغ زیاد میگن
مهران

۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
کو پ هیچی معلوم نیست که لااقل ویدیوی بدون فیلتر و میذاشتید ادم بتونه قضاوت کنه ندیده که نمیشه قضاوت کرد ?
ناشناس

۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
ببین کیوان جان ما داریم راجع به کشور خودمون صحبت میکنیم، لطفا شلوغش نکن.
رضا

۰۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
والا ما نه پولداریم نه بیکار.. حرفامم نگفتم که تو باور کنی یا نکنی.. همه کامنت میزارن ما هم نظرمونو نوشتیم. امثال شماها فقط دنبال جواب به این و اون هستید.. نظر مستقل ندارید هیچوقت.
وحید

۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
دییییلی
هرکی هرجا هر غلطی کرد به اسم زن زندگی آزادی مینویسی؟؟؟
البته جیره خوار این دولتی و نگی سایت به فنا میره
هرکی هرجا هر غلطی کرد به اسم زن زندگی آزادی مینویسی؟؟؟
البته جیره خوار این دولتی و نگی سایت به فنا میره
ناشناس

۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
امیر آقا دلیل شما منطقی به نظر نمیاد ،اگه یکی تن فروشی میکنه میگن از فقر اقتصادی است ،اگه اینجوری عیاشی میکنند میگین بخاطر لقمه حرامه ، در هر دو مورد میگیم حکومت مقصره ،بفرمایید من و شما که دنبال این کار ها نیستیم چه استدلال بیاریم ؟!
ناشناس

۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
مسعود جان درست میگی چه ربطی به به دیگران و حکومت داره اگر آبجی شما در اون جمع است اختیار خودشو داره ،فهم داره ، شعور داره ،حق آزادی داره ، یه جمع خصوصی و خودمانی است فقط یه رقص و شادی است کار دیگه که نمی کنند و اگر کردن بدیگران چه ربطی داره ضمن اینکه امروزه علم پیشرفت کرده ؟!
ناشناس

۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
چرا نمی تونه الاغ زاده ها رو جمع کنه ،قطعا جمع میکنه ضمن اینکه این موضوع ربطی به الاغ زاده و غیره نداره دستور شرع مقدس است وبس ،ضمنا اگر یکی از همین جوانان با خوردن مشروب مریض و یا یکی دیگه با ارتباط نامشروع شکمش بالا بیاد پدر حکومت رو درمیارن و میگن هیچ کنترلی نیست
پوریا

۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
توصیه به عوامل دیلی فوتبال
آقا تو رو خدا دوتا گزارشگر فعال حوزه ورزش خصوصا فوتبال پیدا کنید که حداقل دوتا خبر ورزشی هم کار کنید ، ماشالله جای گشت ارشاد رو گرفتید ?
آقا تو رو خدا دوتا گزارشگر فعال حوزه ورزش خصوصا فوتبال پیدا کنید که حداقل دوتا خبر ورزشی هم کار کنید ، ماشالله جای گشت ارشاد رو گرفتید ?
ناشناس

۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
به فرموده شما در کنار مسجد ،مشروب فروشی هم باشه ،یه کانال تلویزیون برنامه مذهبی نشون بده ،یه کانال رقص و هرزه گی، شما بفرمایید در این شرایط به فرزندان نوجوان و جوانتان ( دختر و پسر ) آیا اجازه میدید خودشون هر چی رو که دوست دارن انتخاب کنند ؟ به فرض اینکه فرمایش شما در خصوص فرهنگ غرب درست باشه ،چرا غربی ها از فرهنگ خوبشون فقط بی بند و باری ،عیاشی ،همجنس گرایی ،رقاصی و ... تبلیغ میکنند ضمنا توریست جمع کردن چه ربطی به مقابله با موارد فوق داره ، ضمنا دلیل شکست مسلمانان در اسپانیا بعد از سیصد سال این بود که حاکمان مسلمان به مسیحیان اجازه دادن که برای خودشون ،پارک و محل تفریح داشته باشند ولی در اصل یه حیله فرهنگی بود در محل مورد نظر زنان و دختران مسیحی حضور پر رنگ داشتند کم کم جوانان مسلمان هم به بهانه سیر و سیاحت به این پارک ها ورود کردند و طی چندین سال تبديل به افرادی عیاش و هرزه شدند و در نهایت با یه حمله مسیحیان حکومت مسلمان ساقط شد و مساجد تبدیل به کلیسا شد که هنوز هم پا برجاست یادمان باشد در جوانی غرایز شهوانی بیشتر از عقل بر اراده غالب است اگر ادمی به راحتی خوب و بد رو تشخیص میداد خداوند ۱۲۴ پیامبر برای هدایت نمی فرستاد .قطعا خالق ما از مخلوقش اگاهتر است شاید با بعضی مغالطه گویی بتونیم مطلبی رو توجیه کنیم ولی حقیقت همیشه حقیقت است و باطل همیشه باطل است و کار ناشایست ناشایست است .
ناشناس

۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
یعنی خوشم میاد هر کی برای خودش بریده و دوخته...
اولا که در این ویدئو مشخص نیست پارتی در کشور ایران است یا در یک کشور بیگانه؟!
این افراد ایرانی هستند یا خارجی؟!
صرفاً شاهد یک ویدئو ادیت شده هستیم که ممکن است متعلق به هر جایی باشد.
پس وقتی کمترین سطح از شعور را ندارید الکی نیایید
و فتوا ندهید و محکوم نکنید.
دوما خطابم به افراد مذهبی است، شما به جای اینکه بیای اینجا برای ما رگ گردن باد کنی، به جای اینکه بیای اینجا و ما رو نفرین کنی، به جای اینکه بیای اینجا و برای ما یه انشاء مزخرف بنویسی...
برو و یقه ی اون مسئولینی رو بگیر که جای مهر روی پیشونی اون ها پینه بسته اما در عمل شاهد خیانت در بیت المال و پارتی بازی های گسترده از آن ها و آقازاده هایشان هستیم.
برو وضعیت اقتصادی مردم رو خوب کن.
برو برای جوانان اشتغالزایی کن.
برو جلوی بی ارزش شدن پول ملی رو بگیر.
برو دغدغه مسکن مردم رو حل کن.
و...
هیچ کسی تو این مملکت به یه عده افراد مذهبی خشک بی خاصیت که جز دفاع کور کورانه و حتی به ناحق کردن از نظام هیچ کاری بلد نیستن احتیاج نداره.
همین امثال شما مگه مفساد ه . ر رو فراموش کردید؟! که برای پسرش تو زندان سکه عیدی میداد و
دست آخر هم که معلوم نشد چگونه آدمی که برای خودش یه پا غریق نجات بود چه طوری تو آب خفه شد و دوریبن های مدار بسته اون مرکز هم چیزی ظبط نکردن...
پس بچه مذهبی محترم، تویی که جز حرف مفت زدن کاری بلد نیستی، لطف کن و کمتر چرت بگو...
مملکت ما نه از اسلام آمریکایی که از اسلام کمونیستی ساده لوحانی مثل شما رنج می بره.
و خطاب بعدی ام نسبت به افرادی است که مذهبی نیستن، هر چند در بسیاری از موارد حق با شماست
ولی وطن فروشی نکنید و با این مذهبی ها دهن به دهن نشوید.
چرا که آنها جز دفاع کور کورانه کردن و حرف مفت بدون عمل زدن و شعار تو خالی دادن، کار دیگری ندارند که انجام دهند...
پس حداقل اگر دین ندارید آزاده باشید، و به اختلافات بین دو جبهه که هر دو تا حدی مقصر هستند دامن نزنید.
اولا که در این ویدئو مشخص نیست پارتی در کشور ایران است یا در یک کشور بیگانه؟!
این افراد ایرانی هستند یا خارجی؟!
صرفاً شاهد یک ویدئو ادیت شده هستیم که ممکن است متعلق به هر جایی باشد.
پس وقتی کمترین سطح از شعور را ندارید الکی نیایید
و فتوا ندهید و محکوم نکنید.
دوما خطابم به افراد مذهبی است، شما به جای اینکه بیای اینجا برای ما رگ گردن باد کنی، به جای اینکه بیای اینجا و ما رو نفرین کنی، به جای اینکه بیای اینجا و برای ما یه انشاء مزخرف بنویسی...
برو و یقه ی اون مسئولینی رو بگیر که جای مهر روی پیشونی اون ها پینه بسته اما در عمل شاهد خیانت در بیت المال و پارتی بازی های گسترده از آن ها و آقازاده هایشان هستیم.
برو وضعیت اقتصادی مردم رو خوب کن.
برو برای جوانان اشتغالزایی کن.
برو جلوی بی ارزش شدن پول ملی رو بگیر.
برو دغدغه مسکن مردم رو حل کن.
و...
هیچ کسی تو این مملکت به یه عده افراد مذهبی خشک بی خاصیت که جز دفاع کور کورانه و حتی به ناحق کردن از نظام هیچ کاری بلد نیستن احتیاج نداره.
همین امثال شما مگه مفساد ه . ر رو فراموش کردید؟! که برای پسرش تو زندان سکه عیدی میداد و
دست آخر هم که معلوم نشد چگونه آدمی که برای خودش یه پا غریق نجات بود چه طوری تو آب خفه شد و دوریبن های مدار بسته اون مرکز هم چیزی ظبط نکردن...
پس بچه مذهبی محترم، تویی که جز حرف مفت زدن کاری بلد نیستی، لطف کن و کمتر چرت بگو...
مملکت ما نه از اسلام آمریکایی که از اسلام کمونیستی ساده لوحانی مثل شما رنج می بره.
و خطاب بعدی ام نسبت به افرادی است که مذهبی نیستن، هر چند در بسیاری از موارد حق با شماست
ولی وطن فروشی نکنید و با این مذهبی ها دهن به دهن نشوید.
چرا که آنها جز دفاع کور کورانه کردن و حرف مفت بدون عمل زدن و شعار تو خالی دادن، کار دیگری ندارند که انجام دهند...
پس حداقل اگر دین ندارید آزاده باشید، و به اختلافات بین دو جبهه که هر دو تا حدی مقصر هستند دامن نزنید.
ناشناس

۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
چقدر انسان میتونه پست باشه که از هر ترفندی برای اثبات حرفش استفاده کنه، نامت رو هم به عمد رضا گذاشتی چون لایق این نام نیستی شما که ادعا داشتی این کار ها مربوط به آقا زاده ها و انسان های بی غم است احتمالا آبجی شما هم که غیر بسیجی است با یک نفر دیگه دوست است ( هر انچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند )
ناشناس

۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
عزیز بزرگوار،بحث با این افراد مانند آب در هاون کوبیدن است وقتی میگن فتنه های آخر زمان یعنی اینکه حق و باطل در هم تنیده میشه و تشخیص سختر ، مگر اینکه خداوند به کسی توفیق بده ،وقتی کسی از تفکر و رفتاری دفاع میکنه قطعا خودش هم از همان جنس است ولی چون علنی نمیتونه بیان کنه مجبوره به اسم ازادی از اون کار دفاع و یه مقصر هم پیدا کنه ،( علوم دنیایی و تحصیلات دانشگاهی یک تجربه و خوش اخلاقی و نیکویی یک فضیلت است ) فقط از خدا بخواهیم یک آن ما را به خود وامگذار
ناشناس

۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
پول مفت بابا وقتی بهشون میرسه معلومه از خود بی خود میشن اگه پول و امکانات مجانی در اختیار نداشتند باید سر کار و زندگی میبودند نه عیاشی و هرزه گری
فاطمه

۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
امام حسین شرمنده ایم شرمنده از بابت این مفسدین. و مسئولین بیکفایت
ناشناس

۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
بله همه از مشکل اقتصادیه در کشوری که تورم بی حساب کتاب باشه و کنترلی در قیمتها نباشه فحشا و فساد اخلاقی به دنبال خواهد داشت بدتر هم میشه اگه همینطور سید محرومان ادامه بده
امیر کرمی فر

۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
مسعود گفت به تو ربطی نداره که خواهر من چجوری میگرده. کلاً فاشیست جماعت اینگونه اند که نه تنها می خواهند حکومت و اقتصاد دستشان باشد بلکه در خصوصی ترین بخشی زندگی مردم دخالت کنند. شما ها فاشیست های مذهبی ای هستید که ۴۰ سال پیش به بهانه اینکه یه وقت مردم فیلم سانسور مشده و مستهجن نبیند،ویدئو رو ممنوع کردید ولی ده سال بعد دیدید که توان مقابله با آن را ندارید. چون خیلی ها آن را لای بالش می ذاشتند و حمل می کردند.
رامین

۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
تا چشمتون دربیاد، اولا برهنه یعنی لخت که ما نه قبل انقلاب داشتیم نه بعدش نه قبل اسلام، دوما چشمهای حیزتونو از رو زن و دختر بدبخت مردم که خوشی و زندگی عادی بهشون حروم کردین بردارین اگر وجود دارید رو به ربا بانکها و اختلاس رئیسهاتون و خانواده های لجن مسئولین تو کانادا و موناکو باز کنید که هممون میدونید وجودشون ندارید و فقط زورتون به یمشت جوون نا امید بدون آینده میرسه اونم با گلوله جنگی و اسلحه. بخدا قسم که هیچ کدومتون مسلمان نیستین و فقط دین شده سلاح حکومتتون
اکبر

۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
پدر این ***ها رو در بیارید ...قانون در ایران خیلی ضعیف هست ....یک مشت فاسد نانجیب
ناشناس

۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
اصلا اون مسلمون ها دوست داشتن مسیحی بشند!به تو چه! اون ها دیگه از اسلام بدشون میومد. اگه امثال تو آن زمان بودند اسلام در آندلس زودتر نابود می شد.اگه تو امثالت بدنیا نمی آمدید الان مثل چهل سال پیش اکثرا چادری بودند. یادمه روحانی می گفت: پیامبران و ائمه ظهور کردند تا بشر رو راهنمایی کنند. پیامبران می آمدند راه درست و غلط رو به مردم نشان می دادند. کسی رو اجبار نمی کردند. بردن به بهشت به زور نمیشه!با شلاق نمیشه! آزادی این گونه معرفی شده که من می توانم هر کاری بکنم بدون این که به تو آسیبی بزنم. اصلا طرف دوست داره برقصه!دوست داره عرق سگی بخوره!دوست داره پرچم ال جی بی تی هوا کنه! به تو مگه آسیب می زنه؟
من اگر کافر و بی دین و خرابم به تو چه…
من اگر مست می و شرب و شرابم به تو چه!!
تو اگر مستعد نوحه و آهی چه به من…
من اگر عاشق سنتور و ربابم به تو چه!!
تو اگر غرق نمازیچه کسی گفت چرا…
من اگر وقت اذان غرقه به خوابم به تو چه…
تو اگر لایق الطاف خدایی خوش باش!!
من اگر مستحق خشم و عتابم به تو چه…
دنیا گر چه سراب است به گفتار شما…
من به جِد طالب این کهنه سرابم به تو چه!!
تو اگر بوی عرق میدهی از فرط خلوص…
و من ار رایحه ی مثل گلابم به تو چه…
من اگر ریش سه تیغ کرده ام از بهر ادب!!
و اگر مونس این ژیلت و آبم به تو چه…
تو اگر جرعه خور باده کوثر هستی…
من اگر دردکش باده ی نابم به تو چه…
تو اگر طالب حوری بهشتی خب باش!!
من اگر طالب معشوق شبابم به تو چه
تو گر از ترس قیامت نکنی عیش عیان…
من اگر فارغ از روز حسابم به تو چه!!
من اگر کافر و بی دین و خرابم به تو چه…
من اگر مست می و شرب و شرابم به تو چه!!
تو اگر مستعد نوحه و آهی چه به من…
من اگر عاشق سنتور و ربابم به تو چه!!
تو اگر غرق نمازیچه کسی گفت چرا…
من اگر وقت اذان غرقه به خوابم به تو چه…
تو اگر لایق الطاف خدایی خوش باش!!
من اگر مستحق خشم و عتابم به تو چه…
دنیا گر چه سراب است به گفتار شما…
من به جِد طالب این کهنه سرابم به تو چه!!
تو اگر بوی عرق میدهی از فرط خلوص…
و من ار رایحه ی مثل گلابم به تو چه…
من اگر ریش سه تیغ کرده ام از بهر ادب!!
و اگر مونس این ژیلت و آبم به تو چه…
تو اگر جرعه خور باده کوثر هستی…
من اگر دردکش باده ی نابم به تو چه…
تو اگر طالب حوری بهشتی خب باش!!
من اگر طالب معشوق شبابم به تو چه
تو گر از ترس قیامت نکنی عیش عیان…
من اگر فارغ از روز حسابم به تو چه!!
رضا

۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
ما که آبجی نداریم.. ولی شما فکر آبجی خودت باش.
من گفتم این پارتی های مختلط مال آقازاده هاست که پولدار هستن.. ما که پول نداریم حداکثر کاری که میتونیم بکنیم همینه که گفتم.
اسم بنده هم رضاست و البته اینقدر جربزه دارم که مث شما با اسم ناشناس کامنت نزارم.
من گفتم این پارتی های مختلط مال آقازاده هاست که پولدار هستن.. ما که پول نداریم حداکثر کاری که میتونیم بکنیم همینه که گفتم.
اسم بنده هم رضاست و البته اینقدر جربزه دارم که مث شما با اسم ناشناس کامنت نزارم.
ناشناس

۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
والا من مخالف حجاب اجباری هستم اصلا لخت بیا بیرون ولی این بی بندوباریا چیه دیگه؟ سوئیچ پارتی قانونی بودن فحشاخونه رابطه با محارم حیوانات حذف اسم پدر مادر از شناسنامه کتاب مدارس تبلیغ بر علیه خانواده و جایگزین کردن ازدواج سفید بجای ازدواج رسمی توریست جنسی کمپانیای فیلم پورن و....
آرش

۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
اروپا آمریکا فکرشون فقط پایین تنه هست در غرب رابطه جنسی با محارم حیوانات فاحشه خانه همجنسبازی قانونی است برهنگی دیسکو انواع پارتی مثل سوئیچ پارتی باشگاهای شبانه استریپ کلاب استریپ دینز استریپر ازدواج سفید پلی اموری اخبار عریان سواحل برهنگان روابط باز فروش عروسکاهای جنسی مسابقات جنسی توریست جنسی کمپانیای ساخت فیلم پورن سایتهای فیلم پورن ( حتی فیلمای رابطه جنسی زنان با حیوانات مانند اسب و سگ و رابطه با خدمتکار خونه پرستار بچه رابطه با نامادری ) جنبش های جنسی مانند سینه لختی نوک پستان قانونی است در بازیهای کامپیوتریشون هم پر از صحنهای جنسیس در فیلم سریالها انیمشین هایشان هم پر از صحنهای جنسیه کل رسانهاشون دارن بر علیه خانواده تبلیغ میکنن که نتیجش شده تعداد بالای کودکای تک والدی بدون پدر یا مادر و حذف اسم پدر مادر از کتاب مدارس و شناسنامه و هزاران بی بندوباری دیگه
ناشناس

۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
اینجا لاس وگاس نیست اینجا ویران خراب شده اس،با بی ارزش ترین پول دنیا،با بی ارزش ترین پاسپورت دنیا،
ناشناس

۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
اونهایی که همش حجاب حجاب میکنند واقعا فکر زنها و بانوان هستند؟؟؟اگه بودند اینقدر به ناموس و زن و خواهر و مادر بقیه فحش میدادند؟!
یه پیشنهاد برای طالبیون افراطی طرفدار حجاب اجباری دارم،اگه با دوتا مو تحریک میشی بگو توی خونه با طناب محکم ببندنت یا ببرن پیش دکتر دوتا قرصی چیزی بهت بدند بلکه علاج کنه!
مشکل از هیزی تو هست زنا چیکار کنند!
یه پیشنهاد برای طالبیون افراطی طرفدار حجاب اجباری دارم،اگه با دوتا مو تحریک میشی بگو توی خونه با طناب محکم ببندنت یا ببرن پیش دکتر دوتا قرصی چیزی بهت بدند بلکه علاج کنه!
مشکل از هیزی تو هست زنا چیکار کنند!
کیوان

۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
کفر و بی دینی ات ای یار , به ما مربوط است,
بشنو این پند گهربار , به ما مربوط است.
تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی,
میکنی جمع، گرفتار , به ما مربوط است.
بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا,
میرسد از درو دیوار , به ما مربوط است.
آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ,
میشود واقعه تکرار , به ما مربوط است.
من اگر لایق الطاف خدایم , به تو چه؟
تو کنی جامعه بیمار , به ما مربوط است.
تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ,
شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.
گر تو سوراخ کنی کشتی این جامعه را ,
میشود غرق به ناچار، به ما مربوط است.
تو که با چنگ و ربابت همه مردم را ,
میکنی مستعد نار , به ما مربوط است.
دین من داده اجازه که دخالت بکنم ,
تا نبینم زتو آزار , به ما مربوط است.
امر معروف کنم , نهی زمنکر بپذیر ,
تا ابد , ترمز اشرار , به ما مربوط است…
بشنو این پند گهربار , به ما مربوط است.
تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی,
میکنی جمع، گرفتار , به ما مربوط است.
بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا,
میرسد از درو دیوار , به ما مربوط است.
آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ,
میشود واقعه تکرار , به ما مربوط است.
من اگر لایق الطاف خدایم , به تو چه؟
تو کنی جامعه بیمار , به ما مربوط است.
تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ,
شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.
گر تو سوراخ کنی کشتی این جامعه را ,
میشود غرق به ناچار، به ما مربوط است.
تو که با چنگ و ربابت همه مردم را ,
میکنی مستعد نار , به ما مربوط است.
دین من داده اجازه که دخالت بکنم ,
تا نبینم زتو آزار , به ما مربوط است.
امر معروف کنم , نهی زمنکر بپذیر ,
تا ابد , ترمز اشرار , به ما مربوط است…
امیر کرمی فر

۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
قربون دهنت رامین!!!! اصلا برهنه یعنی کسی که لباس نداره. مگه این ها لباس ندارند!
امیر کرمی فر

۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
کیوان جان طرف راست میگه به تو چه ربطی داره که میگی به ما مربوط است! به تو چه طرف دین نداره یا به وظایف دینیش عمل نمی کنه! اصلا حرف تو درست دیگران رو به بی دینی می کشونه خب بازم به تو ربطی داره؟ خود کسی که سمت اون بی دین هم جذب میشه اختیار خودش رو داره می تونه جذب نشه. شما ها چرا تو کارش دخالت می کنید؟اگر می خواهید جامعه رو اینگونه با اعمال محدودیت دیندار کنید مطمئن باشید دیگه کسی طرف دین شما رو نمی گیره
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها